miércoles, 19 de diciembre de 2007

LA SEMANA DEL BARÇA-MADRID: DESDE EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA

Este domingo a las 19:00, se volverán a parar todos los relojes, en cuanto el balón comience a rodar los nervios de millones de futboleros volverán a estar a flor de piel, con permiso del Boca-River, creo que estamos frente al mejor acontecimiento futbolístico del año.

Los caprichos del destino han querido que el duelo Leo Messi-Sergio Ramos haya quedado para el segundo acto, en el estadio Santiago Bernabeu, pero porqué no, este puede ser el juicio final para el jugador con más fantasía que nosotros, los treintañeros, hayamos podido ver: RONALDINHO.

Bajo mi opinión, el Barça llega con ventaja al derby, ya que tiene la necesidad de victoria que en estos momentos no tienen los blancos, el Camp Nou no podría soportar un 0-2 en el marcador y un +7 en la tabla de clasificación, seguro que el socio barcelonista buscaría explicaciones en la “llotja” y Jan Laporta no tardaría en colocar en el mercado invernal al crack brasileño (incluso Frank Rijkaard, no se fumaría… ay perdón se comería tranquilo los turrones).

En cuanto al Madrid, esperemos que a Schuster no se le vaya la olla con las declaraciones semanales a los periodistas, cosa que haría que los culés salieran al campo con más rabia si cabe. Por favor Bernd, tranquilito en casa, y de paso aprovechas y te das de baja del carnet de socio blaugrana que nos quedaremos todos un poco más tranquilos.

Yo, que soy un poquito merengón, tengo confianza en este Madrid: las paradas del gran Casillas; por fin una defensa de garantías, con el que para mí será de los mejores centrales de Europa: PP, ah! Por cierto Marcelo a ver los toros de la barrera y Heinze a la cantxa; las jugadas de Robinho; los goles de Ruud, que ya sabe como se meten en el Camp Nou; y el resurgir del capitán (y no soy raulista, pero creo que debe estar en el once).

Pues nada, que Mejuto reparta suerte, y que gane el me… …..MADRID, nois me poden los colors, ho sento.
FELIZ BLANCA NAVIDAD A TOTS !!!



Ivan Gonzalez, "Pelli"

15 comentarios:

oscarsor dijo...

Bueno Pelli, primer de tot dona't les gracies per la teua colaboració (estigues alerta perque lo post partit pot donar molt joc també)
I segunda espero que no n'acertes ni una... ni 0-2, ni paradas de casillas, ni +7, ni goles de Ruud...
Bueno a ver si la gent s'anime a contesta.


Per cert soc baixa definitiva del dinar pero no patiu que ja us fare arriba lo regalet del amigo invisible.

Anónimo dijo...

Hola nanus! Pos quanta raó té lo periodista que ha fet esta gran crónica!!!
Bueno Oscar, no te acostumos a estes colaboracions, sino aurem de comensa a parla de cuartos, yo no fai de valdes nil llit!!
En relacio a lo del dinar ja buscarem algun altra fecha que mos vajo be a tots, perque a Caballe tampoc li anae gaire be, sino podem fer sopa...aveure si la gent va comentan algo.
Bueno, ja comenso a tindre algo de nervis per culpa del partit del diumenge, estik mes nervios que la primera semana que vai ana a un concert de PINTAN BASTOS, me vai pasa una semana sense dormí.
Q vajo be.
JUANMA 4QUILLA.
Agur.

oscarsor dijo...

Ah per cert si algu vol fer la cronica desde el ala oeste de la masia o desde el ala oeste de la ciutat esportiva joan gamper será benvinguda. Lo meu e-mail: oscarsor@hotmail.com

Anónimo dijo...

Sas ke pase Oscar, ke pa fer lo canelo com fa pelli no fa falta gaire, i lo pitjor de tot e ke si se trobe en algu com a tu ke adamun l´anime i li diu k esta molt b, pos lo chiket se creix i despues ja no sabrem com atural. Jo estic convensut de que guanyarem 3 a 1, i aspero ke aisi sigo pa pugue fotre salseta per aki al unic madridiste que ascriu per este blog. Ala pos, bon nadal a tots menos a un i ja mos anirem veguen per aki.Deuandreu.

oscarsor dijo...

Bueno bueno de moment 1-1 al camp del Alicant i l'amic Bernardo rajan contra l'arbrit:
"No podemos jugar contra doce. Nos ha condicionado el partido. Si no pita el penalti es casi imposible que marquen gol"

ay ay ay la presió i los nervis que comencen a apareise...

Anónimo dijo...

Hola nanus!
Sabeu algo de Julio Alberto?
Se diu que va ana a busca un parell de cascos de botelles de sifon al bar de misa y no s´ha sabut res mes d´ell. Si algú sap algo que ho comento que tota la mansana: Sisco, Canero, Pep, Maik, Lo vell... estem molt preocupats.
Igual es que esta una mika cagat pel partit del diumenge?
A veure si algú se atrevis a fer una cronica desde el costat blaugrana.
Bueno nois que vajo y Juanma para conte que dema e divendres i avere si apretarem i lo disapte mos adormirem per la mesa del frankfurt.
JUANMA 4IGACHO.
Agur.

oscarsor dijo...

Ostia jo tambe ho hai pensat "que raro que Julio Alberto no hage entrat pa maxaca una miketa a Pelli.

Modo Lobatón ON
Qualsevol que conegue lo paradero de Julio Alberto o que l'hage vist durant estes raderes hores per favor que mos ho digue, perque Freddy ja te ganes d'eisi a pasejar"
Modo Lobatón OFF

Bueno vaig a pensar

oscarsor dijo...

algo pa escriure

Anónimo dijo...

A jo tambe m´astranye molt aixo de ke julio alberto ancara no asco dit res per aki. Dema si m´acordo su preguntare als murillo´s boys aver si lan vist carregan caixes de kintos. Ai sentit di per la verduleria ke li a agarrat un ampach de tarrons de una cistella k avie de reparti pero ke la va furta!! JO de pelli estaria acollonit perke crec k se esta guardan tot lo seu arsenal de baciades pal post partit, conke ja te pots ana preparan. Lo millo de la semana hastal moment de la previa del barça - madrid. Frase de Calderon despues de dos anys intentan ficha a un juador: "Me parece ke Kaka no tendria sitio en este equipo". Si eske ja e bona veritat ke d´agon no ne ña no sen pot traure!!

Anónimo dijo...

hola nois.ya vec q va b lo asunto.Pro no se com diseu ascriure basiades al canelo de pelli.quines croniques.Pareixie tomas roncero.jaja!Si voleu fe sopa lo 29 a yo me va b.pro dina ya he mes complicat.BARSA 3-0 R.MADRID.2gols de eto´o y un de giovanni.Bon nadal a tots los sosios y simpatisants.Per cert,lo rade q se de julio alberto e q murillo lo va castiga yl va anvia a arroplega formigues en una paperina pel poble vell.

oscarsor dijo...

Bueno alerta que porto noticies fresques:
-Si paseu per la web de la lliga de Fraga veureu que ja esta convocada la 8a jornada, dia 3 de gener a les 21:00 al cortes. Pero antes ham de jugar la 7a (obviament) que per un error informatic se va disa de ficar a la web, esta tarde diu que la penjara i que se jugue duran los dies 26,27 i 28 , me penso, aixi que al tanto.

-Lo de sopar lo dia 29 pos cap problema tampoc.

- Celtic-Barça i Roma-Madrid, ojito que tenim un infiltrat de nom Ludovic, ay ay ay

-3er Ojo en nombra a Roncero, t'hos diso un extracte de lo que aquest energumeno a escrit avui al As, no ho llegiu sols que igual comenceu a traure espuma per la boca i us han de portar a urgencies:
"ser del Barça no es pecado, simplemente es producto de un niño mal informado en su etapa de crecimiento. Ser del Barça es asumir un victimismo absurdo desde que cambias los dientes de leche y acudir al Camp Nou preguntándote por qué elegiste el camino del eterno subcampeón.

El Madrid no es más que un club. Simplemente, es el Mejor Club."

oscarsor dijo...

Ja se sap quan juguem los dos partits, los dos al cortes:

JUEVES 27 DE DICIEMBRE DE 2007
23:00 BAR CHIQUITO JM. CASAS

JUEVES 3 DE ENERO DE 2008
21:00 VELILLA BAR CHIQUITO

Anónimo dijo...

Ante tot Bon Nadal! Lo dia 27 yo no podre juga q curro d nit, y lo 29 tampoc podría fe lo sopa ya q curro de nit hasta lo 30. Lo dia 3 si que estaré. A, y vaya merda de reportatje se ha cascat Pelli jejeje Avan

Anónimo dijo...

Ante tot Bon Nadal! Lo dia 27 yo no podre juga q curro d nit, y lo 29 tampoc podría fe lo sopa ya q curro de nit hasta lo 30. Lo dia 3 si que estaré. A, y vaya merda de reportatje se ha cascat Pelli jejeje Avan

Anónimo dijo...

Hola nois!
Ante tot Borbó, sol cal que ne ficos un de comentari, que tontos no ho som pa tindre que llegil 2 vegades.
Lo dia 27, jo tambe treballo de nit y lo dia 3 me penso que també, conque sentinu molt no podré esta present.
Ah! Ja se que tots esteu en contra megua, perque tots fiqueu los comentaris de la megua gran cronica y a la del barsa no fiqueu res. No me vull imagina que pasará en yo si dema guanye lo Barça, aure de esta llegin tota la semana.
JUANMA 4NICADOR.
Agur.
AH! ENCARA NO SE SAP RES DE COLÉN?